+380 50 6666 854
+380 66 9084 267
0

Ваш кошик порожній :(

На які товари надається гарантія?
У нашому магазині на товари надається гарантія, яка підтверджує обов'язок щодо відсутності заводських дефектів у товарі. Гарантійний термін становить від 2-х тижнів до 99 місяців в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії зазначений у описі кожного товару на нашому веб-сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника або гарантійний талон "Prema Service".
Будь ласка, перевірте комплектність та відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або інструкцією з його експлуатації).
Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?
Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками.
Адреси та телефони сервісних центрів ви можете знайти на гарантійному талоні.
Право на безкоштовне гарантійне обслуговування надає гарантійний талон, в якому зазначаються:
модель
серійний номер
гарантійний термін
дата продажу товару
Будь ласка, зберігайте його протягом всього терміну експлуатації.
Термін ремонту визначається авторизованим СЦ, в разі виникнення проблем з сервіс-партнером, ви можете звернутися до точки продажу.
Чи можу я обміняти або повернути товар?
Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам "Закон про захист прав споживачів".
Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтесь, що:
товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, відлущень, потертостей, на лічильнику телефона не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т.п.
товар повністю укомплектований, і не порушено цілісність упаковки
збережені всі ярлики та заводська маркування
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
Оформити Заявку на повернення товару можна на сторінці http://prema.ua/index.php?route=account/return/add
Що ви не можете повернути?
На жаль, ми змушені відмовити в поверненні або обміні в наступних випадках:
Вироби, які були пошкоджені або змінені (за винятком заводських дефектів)
Вироби, які мають сліди використання
Індивідуальні замовлення, зроблені за вимогою замовника
Вироби після 14 днів з дня продажу, не можуть бути прийняті для повернення або обміну
Де і як можна здійснити обмін або повернення?
Обміняти або повернути товар можна в нашому сервісному відділенні за адресою:
м. Ужгород, вул. Занковецької, 48а, з понеділка по п'ятницю з 9-00 до 18-00, в суботу - з 10-00 до 16-00. Телефон: (050) 666-68-54
При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 днів.
Якщо ви проживаєте не в м.Ужгород, можете відправити товар назад за допомогою служби доставки. Якщо товар збережений у товарному вигляді та упаковці, ми обміняємо його або повернемо гроші.
Обмін та повернення товарів надійного якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду придбаного обладнання, упаковки, та наявності документів, що підтверджують факт покупки.
Сервісний центр не може відремонтувати мій товар у гарантійний період
Якщо у гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований у авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Для цього, будь ласка, надайте нам:
товар з повною комплектацією
гарантійний талон
документ, що підтверджує оплату
висновок сервісного центру з позначкою про те, що товар має "суттєвий недолік"
У яких випадках гарантія не надається?
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:
порушена збереженість гарантійних пломб
є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб
порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах
було проведено несанкціоноване відкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схеми товару
неправильно заповнений гарантійний талон
серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінено, стерто або не може бути встановлено
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
природний знос або вичерпання ресурсу
випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запилення, потрапляння в середину корпусу сторонніх предметів та ін.)
пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ)
пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі
пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів
пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу
збереженість інформації на жорсткому диску
Будь ласка, зверніть увагу:
Перелік зі змінами, внесеними відповідно до Постанов КМ N 1317 ( 1317-2003-п ) від 20.08.2003, N 1642 ( 1642-2004-п ) від 13.12.2004, N 1173 ( 1173-2005-п ) від 07.12.2005
Додаток N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня в 1994 р. N 172
Згідно зі статтею 9 Закону України "Про захист прав споживачів". Кабінетом Міністрів України затверджений перелік товарів надійної якості, які не підлягають обміну або поверненню.
До таких товарів відносяться:
Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети санітарії
Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінних каменів, дорогоцінних каменів органогенного утворення та напівдорогоцінних каменів
Непродовольчі товари:
швейні та трикотажні вироби
фотоплівка, фотопластинки, фотографічний папір
корсетні товари
парфумерно-косметичні вироби
пухові вироби
дитячі іграшки м'які
дитячі іграшки гумові надувні
зубні щітки
мундштуки
апарати для гоління
засоби для гоління
гребінці, щітки та масажні гребінці
сурдіні (для духових музичних інструментів)
скрипкові підборідки
рукавички
тканини
тюлегардинні та мереживні полотна
коврові вироби рулонні
натільний одяг
постільна білизна
панчішно-шкарпеткові вироби
товари в аерозольній упаковці
друковані видання
лінійний та шаруватий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні вироби (плінтус, лиштва), плитні матеріали (древноволокнисті та деревностружечні плити, фанера) та скло, нарізані або розкроєні на розмір, визначений покупцем (замовником)
аудіо-, відеокассети, диски для лазерних систем читання із записом
вироби з натуральних та штучних волосся (парики)
товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшки для годування та інше)
інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки та інше)
(Перелік зі змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 1173 (1173-2005-п) від 07.12.2005, подушки, наматрасники, постільна білизна, пледи, одеяла, інші постільні приналежності відносяться до категорії "Швейні та трикотажні вироби".)